Výběrové řízení uzavřeno.
Zveřejněno: 24. února 2025
Přihlášky do: 6. března 2025
Uzavírá se: 16. března 2025
Odměna: 25000
Typ smlouvy: Rámcová smlouva na dobu určitou
Časová náročnost: 20h týdně
Místo výkonu práce: Praha

Poslanecký klub Pirátů vypsal výběrové řízení na pozici asistenta/asistentky pro poslankyni Kláru Kocmanovou.

Pro tuto pozici se budeš skvěle hodit, pokud:
Se zajímáš o politiku a rád/a bys přispěl/a ke změně; orientuješ se v odborných či právních dokumentech; dokážeš akčně řešit problémy a máš otevřené oči pro příležitosti a porozumění potřebám lidí; dobře snášíš zátěž a dynamické prostředí. Pokud jsi to ty, dej nám o sobě vědět, rádi tě poznáme na osobním pohovoru.

Co bude tvou náplní práce:

  • příprava odborných podkladů a stanovisek v rámci agendy poslankyně
  • kompletace textů do jednoho dokumentu z různých odborných podkladů a stanovisek
  • komunikace a konzultace v rámci týmu poslankyně, včetně poslaneckého klubu
  • spolupráce s odbornými týmy Pirátské strany
  • komunikace s orgány státního aparátu i mimo něj
  • spolupráce na komunikaci a obsahu pro sociální sítě
  • koordinace kalendáře a různorodých akcí poslankyně
  • spolupráce se školami (v rámci pohlídek poslanecké sněmovny)
  • drobná administrativa

Pro tuto pozici budeš potřebovat:

  • proaktivní přístup a umět dotahovat věci do konce
  • organizační schopnosti
  • analytické myšlení (budeš analyzovat důvodové zprávy, rešerše odborných témat, pracovat se sněmovním tiskem a podob.)
  • výborný time management a prioritizace
  • skvělý písemný projev + český pravopis
  • odolnost vůči stresu a schopnost pracovat ve vysoce dynamickém prostředí (tady velice oceníme flexibilitu - někdy je práce hodně, jindy je klidněji, a dá se naplánovat např. dovolená či volné dny)
  • anglický jazyk min. úroveň B2 výhodou
  • zájem a dobrou orientaci v tématech poslankyně (zejména lidská práva a životní prostředí)

Proč do toho jít s námi:

  • záleží nám na lidech a vážíme si jeden druhého
  • nabídneme ti obrovskou příležitost pro tvůj osobní i kariérní růst, úzkou spolupráci s poslanci/poslankyněmi a týmem poslaneckého klubu, navíc v době předvolební kampaně
  • možnost občasné práce z domova
  • odměna kolem 25 000 Kč dle zkušeností a časových možností
  • práce na IČO (podmínka PS PČR)
  • práce v rozsahu 20 hod. týdně

Požadavky na zařazení do výběrového řízení:
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a stručného motivačního dopisu.
Termín pro zaslání životopisu a motivačního dopisu: 6. 3. 2025
Termín nástupu: ASAP
Uchazeči, kteří nedodají všechny požadované materiály, nebudou zařazení do výběrového řízení.

Hodnotící kritéria:

  • Kompetence vůči požadavkům pozice 40 %
  • Znalost pirátského programu a argumentace 20 %
  • Celkový dojem 20 %
  • Motivace 20 %

Výběrová komise si vyhrazuje právo prodloužit termín. První kolo probíhá vyhodnocením všech kandidátů, zda splňují požadavky výběrového řízení na základě zaslaných materiálů (CV, motivační dopis). Druhé kolo je realizované formou praktického ověření požadovaných kritérií pomocí osobního pohovoru. Hodnocení provádí hodnotící komise složena ze dvou zástupců poslaneckého klubu a zástupce personálního odboru.

Výsledek výběrového řízení

Výběrové řízení skončilo.

Přihlásilo se 36 uchazečů a uchazeček. Výběrová komise ve složení Klára Kocmanová, Barbora Hudečková a Helena Vondráková na základě zaslaných materiálů rozhodla pozvat k osobním pohovorům 10 z nich.

Osobní pohovory proběhly v pondělí 10. 3. a Helenu v komisi nahradil Jiří Kárský. Při závěrečném hodnocení se nejlépe umístila Kristýna F., která se ale rozhodla nabídku nepřijmout.

Pozici obsadí Pavel Havlík a Eliška Červenková. Pavlovi i Elišce blahopřejeme!

Výsledky jsou v příloze.

Asistent_ka Kláry K.- závěrečné hodnocení