Zveřejněno: 2. února 2025
Přihlášky do: 16. února 2025
Uzavírá se: 2. března 2025
Odměna: 11. platová třída (25.280 Kč až 37.170 Kč podle praxe)
Typ smlouvy: Smlouva na dobu určitou
Časová náročnost: 8h denně
Místo výkonu práce: Praha

Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo Asistent/ka radního hl. m. Praha pro ICT, Smart
City, vědu, výzkum a inovace RNDr. Daniela Mazura, PhD.

Jedná se o náhradu za mateřskou dovolenou a zároveň pracovní poměr na dobu určitou vázaný na mandát radního. (možnost časem sdílet pracovní místo)

Chcete se přímo podílet na realizaci vizí v oblasti ICT, Smart City, a zejména vědy, výzkumu a inovací hlavního města Prahy? Potom možná hledám právě Vás.

Staňte se pravou rukou radního Daniela Mazura.

Co požadujeme:
● Kladný vztah k novým technologiím, které lidem ulehčují život a dělají ze světa lepší a zdravější místo
● Vzdělání nebo praxi v oblasti ekonomie, bezpečnosti nebo práva
● Prokazatelnou zkušenost s řízením projektů, start-upů a organizací odborných akcí
● Výborné organizační a komunikační schopnosti – tedy:
● Schopnost hlídat harmonogramy, překonávat překážky a dotahovat úkoly do konce
● Schopnost práce v týmu i samostatného rozhodování
● Schopnost přípravy podkladů pro rozhodování orgánů města
● Angličtinu slovem i písmem (min. B2)
● Jasnou, bystrou a otevřenou mysl

Co bychom ocenili navíc:
● Právní rozhled v oblastech veřejných zakázek, veřejné správy, pracovního či obchodního práva
● Zkušenost s vedením start-upu, technologické firmy nebo týmu
● Zkušenost s budováním inovačního centra či vedením obdobného projektu

Co nabízíme:
• možnost podílet se na smysluplné práci na naplnění vize Prahy jako inovativní metropole
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v 11. platové třídě, struktura platu: základní plat 11. platová třída (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní ohodnocení, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
• Pracovní poměr na dobu určitou po dobu výkonu funkce uvolněného člena Zastupitelstva, radního Daniela Mazura, ve volebním období 2022 až 2026 - jedná se o náhradu za mateřskou dovolenou; cca po 9/25 možnost sdílení pozice
• 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, flexi pass, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na MHD a další benefity
• práci v přátelském a neformálním prostředí týmu pirátského radního
• komunikaci s dalšími aktéry na poli IT, Smart City, vědy, výzkumu a inovací

Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na kariérních stránkách Magistrátu hl. m. Prahy.

Nástup: Dle dohody – co nejdříve

Podmínky zařazení do výběrového řízení:
• strukturovaný životopis
• motivační dopis

Přihlášky do výběrového řízení zašlete na e-mail: linda.kasparkova@pirati.cz nejpozději do 16.2.2025 (vyhrazujeme si možnost termín výběrového řízení prodloužit).
Uchazeč zasláním své přihlášky dává souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rámci tohoto výběrového řízení a jeho případného přezkumu.

Poznámky
*1 V platové třídě podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
*2 Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je hlavní město Praha – Magistrát hlavního města
Prahy. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány. Záznam o výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchován u správce po dobu 3 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.
V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie (čl. 15); máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů (čl. 16); právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, nebo pokud byly osobní údaje zpracovávány protiprávně (čl. 17); dále máte právo na omezení zpracování těchto údajů (čl. 18); a právo vznést námitku u správce ohledně zpracovávání svých osobních údajů (čl. 21). Správce má pověřence pro ochranu osobních údajů, jehož kontaktní údaj poverenecgdpr@praha.eu. Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů, na který se také můžete obrátit se stížností.